onsdag 6. februar 2013

Herr Pseudos fitness-blogg

Etter en overveldende mottakelse av mitt første blogginnlegg har jeg fått et utall imaginære tilbakemeldinger. Flesteparten av tilbakemelderne lovpriser bitterheten og menneskeforakten de mener skinner gjennom teksten.
Når en blir så til de grader misforstått er det kanskje greit å komme med en kunngjøring som setter ting på plass.
Jeg er da vitterlig verken bitter eller full av forakt for mennesker. Jeg er det diametralt motsatte av bitter og foraktfull. Jeg er tvers igjennom lykkelig, fornøyd og forelsket i menneskeheten, i min egen art.
Dersom folk i tide og utide stikker innom bloggen min for å lese sure oppstøt og litterære raseriutbrudd vil folk bli skuffet. Det jeg tenker å skape, er nemlig en slags feelgood fitnessblogg, med innslag av treningstips og treningsopplevelser, sunne og gode oppskrifter og en hel rekke bilder som skal tydeliggjøre den fysiske forandringen jeg etter alle solemerker vil gjennomgå.
Videre er tanken å anbefale sunn film og litteratur, bøker om livsstilendring og om motivasjon.
En gang i blant vil det komme noen innlegg som beskriver den fantastiske hverdagen både på jobb og hjemme med familien, det være seg om meningsfylte seminarer eller familiens magiske spill-kvelder og feriereiser til eksotiske steder.

Eller ikke. Kanskje jeg heller skaper herr Pseudos alternative fitness og livsstilsblogg, eller herr Pseudos mest intime selv-utleveringer.

Det eneste som er sikkert er at jeg ikke gidder skrive noe mer ikveld. Så da får det bare være at dette innlegget like gjerne burde vært droppet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar